sobota, 11 lutego 2017

Przenosiny do Chile

Nowy kraj na mojej liście, ocean nienowy, bo wprawdzie już kiedyś go widziałem, ale od tej strony jeszcze nie. Wszystko wygląda jak mieszanka bazy arktycznej z drewnianymi domami ze Szwecji. Do tego pełno sportowych aut, wielkich terenówek, skejtów. Temperatura oscyluje koło 10°C, mimo że jest środek lata.
Witajcie w najbardziej na południe położonym regionie Chile - Magallanes (to od Cieśniny Magellana)!

Wpadłem tu tylko na jedno popołudnie, żeby udać się do Torres del Paine (o tym w kolejnym odcinku) ale zdążyłem poczynić parę obserwacji:
0:45 - Granica argentyńsko-chilijska
1:47 - Miasteczko Puerto Natales
3:59 - Jeden z ciekawszych hostelów w których śpię - w kulistym namiocie
4:33 - Muzeum historyczne
6:11 - Na jakiej zasadzie tworzone są nazwiska w krajach latynoskich
6:50 - Jestem nad Pacyfikiem!


Zdjęcia:
https://goo.gl/photos/gXY9feQcQ91YvbFRA

Wydatki:

 
510,00 ARS N 144,53 zł
transport autobus El Calafate - Puerto Natales (Chile)

 
14,00 kCLP N 94,06 zł nocleg nocleg hostel Domos Puerto Natales
11,00 kCLP N 73,90 zł jedzenie obiad - lasagne
1,00 kCLP N 6,72 zł bilety wstępu muzeum historyczne Puerto Natales
8,49 kCLP N 57,04 zł jedzenie zakupy na treking - picie i czekolady
1,90 kCLP N 12,77 zł jedzenie pizza w rożku
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz